Velkommen til Forn Siðrs kontaktsystemVi oplever desværre at mange sender henvendelser til den forkerte modtager, dvs. med forkert kategori. Dette er uheldigt, da det medfører at henvendelsen manuelt skal videresendes til rette vedkommende. Kontroller derfor - INDEN du indsender henvendelsen - at du vælger den korrekte modtager. Angivelse af forkert modtager vil næsten med sikkerhed forsinke behandlingen en hel del. Nedenfor er en liste over de modtagere der findes i kontaktsystemet, med en udførlig forklaring på hvilke henvendelser de enkelte tager sig af (og ikke tager sig af), med en liste over de kategorier der henviser til disse modtagere. Bemærk at alle email-adresser har erstattet @ med "-a-" for at forsøge at forhindre automatisk høstning af adresser. |
|
KARTOTEKET Kartoteket tager sig af ALLE henvendelser vedr. medlemskab, medlemsoplysninger, og tilmelding til officielle Facebook-grupper. Kartoteket tager sig også af henvendelser vedrørende abonnement på medlemsbladet Vølse. Kartoteket tager sig IKKE af henvendelser vedr. adgangsproblemer til interne sider. Kontakt IT for dette. |
VØLSE-REDAKTIONEN Vølse-redaktionen tager sig af alle henvendelser vedr. indholdet af medlemsbladet Vølse, både artikler og annoncer. Redaktionen tager heller ikke af abonnement på bladet og levering af bladet. Kontakt Kartoteket for dette. Bemærk endvidere: Vølse modtager gerne vedhæftninger, men vi vil ALLERHELST have store filer (typisk fotos) tilsendt som LINKS til et online storage, som f.eks. Dropbox, Google Drive, OneDrive m.fl. HUSK at give os fuld læseadgang til mapperne/filerne. |
INFORMATION-, SKOLE- OG PRESSE-KONTAKT Informationsafdelingen håndterer alle henvendelser vedr oplysninger om Forn Siðr, og anmodninger om informationer og foredragsvirkesomhed, både fra medlemmer, ikke-medlemmer og pressen. |
IT OG HJEMMESIDEN IT-afdelingen tager sig af alle henvendelser vedr den tekniske opsætning af hjemmesiden, vedr indholdet på hjemmesiden, dog undtaget Vølse- og Det Sker-relateret indhold. |
"DET SKER" OG KONTAKT FRA BLOTGRUPPERNE Den blotgruppeansvarlige håndterer alle henvendelser fra tilknyttede blotgrupper, og håndterer alle henvendelser vedr indsendelse af opslag til vores "Det Sker"-side. |
ØKONOMI OG HENVENDELSER VEDR FAKTURAER Kassereren håndterer alle henvendelser vedr økonomien i Forn Siðr, der ikke direkte relaterer sig til andre områder, f.eks. handelspladsen. Henvendelser vedr fakturering sendes også til kassereren. |
HANDELSPLADSEN Handelspladsen håndterer alle henvendelser vedr køb og salg på vores handelsplads. Klager over manglende levering skal OGSÅ stiles direkte til handelspladsen. |
VIELSER Den vielsesansvarlige tager sig af alle henvendelser vedr juridiske vielser i Forn Siðr-regi. Den vielsesansvarlige kontaktes via denne kategori: Vielser eller på email |
INTERNATIONAL CONTACT If you're contacting Forn Siðr in any other languages than Danish, preferably English, you must use this category. The nature of the request is not important. |
BEGRAVELSER Begravelseskontakten tager sig af alle henvendelser vedr alle begravelser i Forn Siðr-regi, herunder kontakt til gode/gyðje, ritualer, og alle praktiske forhold. |
ØVRIGE HENVENDELSER KUN hvis din henvendelse ikke vedrører én af ovenstående kategorier, eller konstituerer en klage over sagsgangen hos én af afdelingerne, kan du benytte denne kategori til din henvendelse. |
- Detaljer
- Skrevet af Super User
- Visninger: 14833